VNEWS.KS.UA

Для профілактики раку молочної залози слід щодня їсти яйця

Холін, важливе живильна речовина, знайдене в харчових продуктах, і що міститься у великій кількості в яйцях, пов'язаний зі зменшеним ризиком раку молочної залози, повідомляють учені Університету Північної Кароліни / США /. Вивчивши ефекти споживання яєць серед трьох тисяч жінок, лікарі встановили, що велика кількість холіну на 24% запобігає формування пухлин в грудній області. В середньому висока кількість холіну була визначена числом 455 міліграм або більше.

Холін необхідний для нормального функціонування клітин, включаючи функцію мозку і нервів, для хорошої пам'яті, здорового серця і метаболізму корисних складів у всіх органах, незалежно від вашого віку або статі, говорять медики. Особливо важливий холін для вагітних жінок і матерів, що годують грудьми, тому що він формує ембріональний розвиток і запобігає вроджені дефекти. Одне яйце містить 125,5 міліграм холіну, або приблизно чверть рекомендованої щоденної дози, що робить яйця чудовим джерелом цього вітаміну, стверджують експерти. Холін знайдений виключно в яєчному жовтку. Інші джерела холіну - печінка, пшениця і цвітна капуста. Онкологи радять жінкам для профілактики раку грудей щодня споживати 2-3 яйця.



Джерело: www.ami-tass.ru

Опубліковано: 07.08.10 11:00 | Переглядів: 50 | [ + ]   [ - ]   | Друк
Рекомендуємо
10.11.08
Додати коментар

* Ваше ім'я:

* Заголовок:

* Повідомлення:

*

 
Пункти позначені * обов`язкові для заповнення!
© 2012 Всі права захищені NTOP.COM.UA